dimarts, 9 de maig del 2017

LECTURA COMPARTIDA




Avui na Lourdes ens ha explicat una activitat: la activitat consistia en agafar una rondalla i llegir-la per grups. Cada una de el grup havia de llegir. Na Lourdes ha dit que començava a llegir el que portava una cosa de color blau. En el meu grup a començat na Carlota perquè portava una diadema blaba. Na Carlota llegia, n’Alison feia un resum del que havia llegit i na Helena deia si el resum estava bé o malament. Desprès començava na Alison, feia el resum na Helena i jo deia si estava bé o malament. I així infinitament fins que na Lourdes ha dit que paràssim.

Per Lara Planells



L´altre dia a la classe de projecte del dimarts dia 2 de maig a segona i tercera hora de l’horari escolar, vàrem elegir cada persona una rondalla entre unes quantes que hi havia. Jo vaig agafar la rondalla del Fameliar i les altres persones que la varen elegir ( la mateixa rondalla que jo)varen ser: Lara Planells, Alison Gomez i Helena Costa, aquest va ser el meu grup de lectura d´aquella classe.

La lectura l’havia de començar una persona que portés posada alguna cosa de color blau, en el meu grup vaig començar jo. La persona que començava a llegir havia de llegir fins al primer punt i després de què llegeixi la persona que estava asseguda a la seua dreta havia de fer un petit resum d´aquella frase i el/la de la dreta del “resumidor” havia de dir si el resum estava be o malament o fins i tot afegir coses. Aquesta era una manera que tots els del grup estiguessin atents i una manera de llegir molt divertida en la meua opinió.

Ho vaig passar molt bé i sincerament em sentia molt a gust al meu grup.

Per Carlota Bombín

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada